Agency op zoek naar white-label uitvoering?

[weglot_switcher]
SB
[weglot_switcher]
Bespaar kostbare tijd en focus meer op je bedrijf

Marketing automation

Marketing automation is het gebruik van software om herhalende marketingtaken te automatiseren. Hierdoor kun je je marketingactiviteiten efficiënter uitvoeren, meer leads genereren en je conversie verhogen.

  • Automatiseren van e-mailmarketingcampagnes
  • Het maken en versturen van gepersonaliseerde berichten
  • Segmenteren van je leads en klanten
  • Triggeren van automatische acties op basis van klantgedrag
  • Analyseren van marketingdata
automation flow voorbeeld

Tijdsbesparing

Door taken te automatiseren, bespaar je tijd die je kunt besteden aan creatievere en strategischere taken.

Verbeterde lead nurturing

Met marketing automation kun je leads op een gepersonaliseerde manier voeden met relevante content, waardoor ze sneller converteren.

Gepersonaliseerde klantreizen

Met marketing automation kun je gepersonaliseerde klantreizen creëren die naadloos aansluiten op de behoeften van elke individuele klant.
Starten in 3 stappen

Hoe ga ik te werk

De huidige situatie en gewenste uitkomst in kaart brengen

01

Welke kanalen worden gebruikt, hoe ziet je CRM systeem eruit, wat kunnen we bereiken van automation om jouw leven makkelijker te maken en je klanten beter te servicen.

Uitwerken van de flow

02

In de vereiste tools zet ik de automation flow op, dit kan binnen Mailchimp zijn voor e-mail marketing of andere software.
Om verschillende platformen te koppelen met elkaar zoals een lead uit facebook integreren in je CRM en je Mailchimp database zet ik een custom flow op in Zapier of Make.

Live zetten en op verder werken

03

Een standaard flow begint vaak heel klein en basis. Je kunt echter altijd stappen toevoegen naarmate je groeit en uitbreidt. Je volledige userjourney in kaart brengen of pijnpunten bloot leggen met CRO creeërt nieuwe opportuniteiten om automations in te stellen.