Bedrijven of agencies op zoek naar whitelabel uitvoering

De absolute basis om te beginnen op Google

Keyword research

Een zorgvuldig uitgewerkte keyword research is een must voor elk bedrijf of ondernemer die zijn Google strategie serieus wilt nemen.

Een keyword research leert je niet alleen de zoekvolumes omtrent jouw product of service in kaart te brengen. Het brengt je in staat om je huidige website te optimaliseren in functie van SEO en vormt de basis voor een goed doordachte SEA strategie.

Wat ultiem leidt tot tactischere, beter presterende websites en campagnes.

Relevantie in kaart brengen

Keyword research helpt je bij het identificeren van zoekwoorden die relevant zijn voor jouw producten, diensten of content.

Klantintentie begrijpen

Sommige zoekwoorden geven aan dat mensen op zoek zijn naar algemene informatie, terwijl andere aangeven dat ze klaar zijn om een aankoop te doen. Deze intentie begrijpen leidt tot tactisch omgaan met advertenties en landingspagina's.

Kostenbeheersing

Door goed onderzoek te doen naar zoekwoorden, kun je ook beter inschatten hoe competitief bepaalde zoekwoorden zijn en wat de geschatte kosten per klik (CPC) zullen zijn. Dit helpt je bij het plannen van je advertentiebudget en het maximaliseren van de ROI van je campagnes.