Bedrijven of agencies op zoek naar whitelabel uitvoering
Met Google Ads bereik je doelgericht gebruikers die écht interesse hebben in jouw aanbod door strategisch in te spelen op de juiste zoekwoorden en via een keyword research het zoekgedrag van jouw doelpubliek in kaart te brengen.
Ik pas de juiste tactieken toe gebaseerd op dit onderzoek, maak alles meetbaar en volg jouw advertenties haarfijn op om constant bij te sturen en te optimaliseren waar nodig.
Zo verhogen we de kans op conversie en genereren we meer omzet voor je bedrijf. Zowel voor lead-gen als e-commerce.
Nog niet begonnen met Google ads? Laat eerst een grondige keyword research uitvoeren.
€ K +
%
Een freelance Google Ads specialist heeft diepgaande kennis van het Google Ads platform en kan je helpen om het maximale uit je campagnes te halen.
Het beheren van Google Ads campagnes kan veel tijd in beslag nemen. Door een specialist in te huren, kun je deze tijd besparen en je focussen op andere aspecten van je bedrijf.
Een specialist kan je helpen om je campagnes te optimaliseren zodat ze beter presteren. Dit kan leiden tot meer websiteverkeer, meer leads en meer conversies.
Een freelance specialist kun je inhuren voor een project van bepaalde duur, of voor een bepaald aantal uren per week of maand. Dit geeft je de flexibiliteit om je Google Ads-uitgaven af te stemmen op je behoeften.
Of je nu een klein bedrijf bent of een groot bedrijf, er zijn veel voordelen aan het inhuren van een freelance Google Ads specialist.
Google Ads lanceert voortdurend nieuwe functies en mogelijkheden. Een specialist kan je op de hoogte houden van deze nieuwe functies en je helpen om ze te gebruiken om je campagnes te verbeteren.
Een google ads specialist helpt je om geld te besparen door je campagnes te optimaliseren en ervoor te zorgen dat je niet te veel betaalt voor je advertenties.
Het belang van een goede keyword research bij Search Engine Advertising (SEA) kan niet genoeg worden benadrukt. Het helpt je om de zoekintentie van mensen in kaart te brengen en het identificeren van de meest relevante zoekwoorden. Wat ultiem leidt tot een betere kostenbeheersing.
Een doordachte keuze van de juiste advertentiestrategie op Google is cruciaal voor de succes van je Google ads campagnes. Een goede Google mix zorgt voor de beste resultaten.
Campagne-optimalisatie binnen Google ads is van vitaal belang voor het succes van je advertentie-inspanningen.
Ik test voortdurend nieuwe strategieën, optimaliseer je zoekwoorden, sluit irrelevante zoektermen uit, zet A/B testen op om zaken zoals CTR en conversieratio te verbeteren en maak data-gestuurde beslissingen om je campagnecijfers te verbeteren.
Doordat ik alle conversies meetbaar maak kan ik je helder rapporteren op het einde van de maand dat jouw 500 euro advertentiebudget exact 7 aankopen en 4 leads opleverde en dan campagne A beter werkte dan campagne B. Rapporteren op "kliks" en "impressies" doen we niet aan mee.