Agency op zoek naar white-label uitvoering?

[weglot_switcher]
SB
Ik help bedrijven schalen met de juiste Google ads strategie.

Freelance google ads specialist

Met Google Ads bereik je doelgericht gebruikers die écht interesse hebben in jouw aanbod door strategisch in te spelen op de juiste zoekwoorden en via een keyword research het zoekgedrag van jouw doelpubliek in kaart te brengen.

Ik pas de juiste tactieken toe gebaseerd op dit onderzoek, maak alles meetbaar en volg jouw advertenties haarfijn op om constant bij te sturen en te optimaliseren waar nodig.

Zo verhogen we de kans op conversie en genereren we meer omzet voor je bedrijf. Zowel voor lead-gen als e-commerce.

Nog niet begonnen met Google ads? Laat eerst een grondige keyword research uitvoeren.

K +

Uitgegeven advertentiebudget

%

Gemiddelde return on ad spend
Image 2 (3)
Extreem nuttig voor "the low hanging fruit"

Google zoekadvertenties

Google Zoekadvertenties zijn een krachtige manier om je producten of diensten te promoten op het moment dat mensen actief op zoek zijn naar iets dat je aanbiedt. Deze advertenties verschijnen bovenaan de zoekresultatenpagina's van Google, wanneer gebruikers zoektermen intypen die relevant zijn voor jouw bedrijf.

Dankzij een grondige keyword research die vooraf gaat aan het opstellen van deze zoekadvertenties kan ik voor jou de ideale afweging maken op welke zoekterm in te spelen en hier het meeste rendement uit te halen.

Boost je e-commerce business

Google shopping advertising

Google Shopping Ads zijn advertenties met productinformatie die worden weergegeven in de zoekresultaten van Google, op partnerwebsites en in andere Google-eigendommen.

In tegenstelling tot tekstuele zoekadvertenties, tonen Shopping Ads afbeeldingen van uw producten, prijzen en winkelnamen, waardoor ze visueel aantrekkelijker zijn en meer kans maken om kliks te genereren.

Shopping ads zijn een absolute must voor elke e-commerce speler die wilt adverteren op Google.

Brand awareness bij een relevant doelpubliek

Display advertising

Display advertising omvat het tonen van visuele advertenties op websites, apps en andere digitale platforms. Deze advertenties kunnen bestaan uit afbeeldingen, banners, video's of interactieve media en worden weergegeven aan gebruikers die surfen op het internet.

Heel effectief platform om op goedkope wijze website bezoekers en merkbekendheid te genereren. Die website bezoekers helpen je om de kaap van 1000 bezoekers/maand te halen en te beginnen met remarketing.

Een gigantisch bereik en visuele impact

Youtube advertising

Een online marketingstrategie waarbij videoadvertenties worden weergegeven op YouTube, het grootste videoplatform ter wereld.

Youtube heeft een bereik van meer dan 2 miljard actieve gebruikers per maand. Video zegt veel meer dan een standaard afbeelding of banner, wil je een boodschap overbrengen of je doelpubliek emotioneren met een sterke video, dan is Youtube jouw kanaal.

Ideaal voor middle of funnel doelpubliek

Demand gen. campagnes

Demand Generation, ook wel vraagcreatie genoemd, is een marketingstrategie gericht op het creëren van interesse en vraag naar jouw product of dienst bij potentiële klanten. Het gaat er niet om omzet te genereren op de korte termijn, maar om een langetermijnrelatie op te bouwen met je doelgroep en hen te informeren over de waarde die jouw aanbod kan bieden.

Dit is een nieuwe advertentiestrategie bij Google die zowel elementen van video, search als display gaat combineren om de vraag van de consument te beïnvloeden.

The holy grail

Performance max.

Performance Max is een nieuw, doelgericht campagnetype in Google Ads waarmee je jouw marketingdoelstellingen op een gestroomlijnde manier kunt behalen. In plaats van afzonderlijke campagnes te maken voor verschillende Google-kanalen, zoals Zoeken, Display, Shopping, YouTube en Gmail, kun je met Performance Max één campagne maken waarmee je al je advertenties op deze kanalen beheert.

Let echter wel op, al je eitjes in één mandje leggen kan soms averechts uitdraaien. Het Google ads account moet voldoende conversiedata en inzicht in je doelpubliek hebben om jouw budget optimaal te spenderen en te verdelen over alle kanalen.

Er zijn veel voordelen aan verbonden

Waarom een freelance google ads specialist inschakelen?

Expertise en kennis

Een freelance Google Ads specialist heeft diepgaande kennis van het Google Ads platform en kan je helpen om het maximale uit je campagnes te halen.

Tijd besparen

Het beheren van Google Ads campagnes kan veel tijd in beslag nemen. Door een specialist in te huren, kun je deze tijd besparen en je focussen op andere aspecten van je bedrijf.

Verbeterde prestaties van campagnes

Een specialist kan je helpen om je campagnes te optimaliseren zodat ze beter presteren. Dit kan leiden tot meer websiteverkeer, meer leads en meer conversies.

Flexibiliteit

Een freelance specialist kun je inhuren voor een project van bepaalde duur, of voor een bepaald aantal uren per week of maand. Dit geeft je de flexibiliteit om je Google Ads-uitgaven af te stemmen op je behoeften.

Of je nu een klein bedrijf bent of een groot bedrijf, er zijn veel voordelen aan het inhuren van een freelance Google Ads specialist.

Nieuwe functies en mogelijkheden

Google Ads lanceert voortdurend nieuwe functies en mogelijkheden. Een specialist kan je op de hoogte houden van deze nieuwe functies en je helpen om ze te gebruiken om je campagnes te verbeteren.

Geld besparen

Een google ads specialist helpt je om geld te besparen door je campagnes te optimaliseren en ervoor te zorgen dat je niet te veel betaalt voor je advertenties.

Starten in 3 stappen

Hoe ga ik te werk

Beginnen met een ijzersterke keyword research

01

Het belang van een goede keyword research bij Search Engine Advertising (SEA) kan niet genoeg worden benadrukt. Het helpt je om de zoekintentie van mensen in kaart te brengen en het identificeren van de meest relevante zoekwoorden. Wat ultiem leidt tot een betere kostenbeheersing.

De optimale strategie opzetten

02

Een doordachte keuze van de juiste advertentiestrategie op Google is cruciaal voor de succes van je Google ads campagnes. Een goede Google mix zorgt voor de beste resultaten.

Blijven optimaliseren dankzij meetbare cijfers

03

Campagne-optimalisatie binnen Google ads is van vitaal belang voor het succes van je advertentie-inspanningen.

Ik test voortdurend nieuwe strategieën, optimaliseer je zoekwoorden, sluit irrelevante zoektermen uit, zet A/B testen op om zaken zoals CTR en conversieratio te verbeteren en maak data-gestuurde beslissingen om je campagnecijfers te verbeteren.

Doordat ik alle conversies meetbaar maak kan ik je helder rapporteren op het einde van de maand dat jouw 500 euro advertentiebudget exact 7 aankopen en 4 leads opleverde en dan campagne A beter werkte dan campagne B. Rapporteren op "kliks" en "impressies" doen we niet aan mee.