Agency op zoek naar white-label uitvoering?

[weglot_switcher]
SB
Ben jij in orde met de wetgeving en verzamel je gegeven op een ethische manier?

Cookies & GDPR

Niet alleen omwille van ethiek en privacy redenen is dit belangrijk. Sinds Maart 2024 ging de DMA van kracht. Een verstrenging op de digitale marketing wetgeving met betrekking tot het opslaan van gebruikersgegevens voor de personalisatie van advertenties.

Als gevolg eist Google dat je met een google-certified CMP (cookie management platform) werkt die de juiste consent parameters doorstuurt om aan Google consent mode te voldoen. Niet de juiste CMP hanteren laat je essentiële marketing mogelijkheden bij Google verliezen zoals remarketing en conversion modelling.

Conforme privacybescherming & vertrouwen opbouwen

Door een correcte cookie-oplossing te implementeren, zorg je ervoor dat je voldoet aan alle wettelijke vereisten, zoals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in Europa. Transparant zijn over hoe je website cookies gebruikt en je gebruikers controle geven, bouwt vertrouwen op bij je bezoekers.

Marketing & analyses verbeteren

Een correcte cookie oplossing zorgt ervoor dat je conform kunt adverteren binnen bijvoorbeeld Google Consent Mode V2 en belangrijke mogelijkheden zoals remarketing niet verliest.